بیمارستان فوق تخصصی جم

تهران پر از بیمارستان های مدرن و مجهز است به همین خاطر اکثر بیماران ترجیحشان این است که از شهرستان های دور هم که شده خود را به تهران برسانند تا از بیمارستان های این شهر استفاده کنند. فرقی نمی کند که شما از کدام شهرستان قصد سفر به تهران و رسیدگی به امور درمانی خود را دارید. به هر حال اولین چیزی که برای این کار به ان نیاز خواهید داشت تهیه یک اقامتگاه است. شما باید قبل از هر چیزی به واسطه اجازه سوئیت در تهران به فکر یک اقامتگاه مناسب برای خود باشید و سپس سعی کنید تا یکی از بیمارستان های تهران را برای درمان یا حتی همراهی بیمار خود انتخاب کنید. شاید برایتان سوال باشد که این کار در اصل باید چرا انجام شود؟ تهیه اقامتگاه با اجاره آپارتمان مبله در تهران   بیشتر به این خاطر است که شما بتوانید در تهران سکونت موقت داشته باشید و ناچار نباشید تا هر یک مسیر را به صورت رفت و برگشت طی کنید. فرص را بر این بگذارید که قصد دارید برای چند روزی به عنوان همراه، یکی از نزدیکان خود را تا بیمارستان همراهی کنید. در این مواقع نمی توانید هر روز به شهرستان بازگردید و دوباره به تهران سفر کنید. بهترین راه برایتان اقامت در تهران با اجاره سوئیت در این شهر است. البته شما باید حتما یک بیمارستان خوب را انتخاب کنید و سپس دست به اجاره سوئیت بزنید زیرا در غیر این صورت نمی توانید اپارتمانی نزدیک به بیمارستان را اجاره کنید و دسترسی در خود تهران نیز برایتان دشوار خواهد شد.


بیمارستان فوق تخصصی جم


معرفی بیمارستان فوق تخصصی جم


مسلما اکثر شما نام بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی جم را شنیده باشید. بیمارستان جم یکی از بیمارستان های قدیمی اما مجهز کشورمان به حساب می اید که در خیابان فجر قرار گرفته است. گروهی نام این بیمارستان را به عنوان بیمارستان فجر می شناسند اما باید بگوییم که نام این بیمارستان مجهز در اصل بیمارستان جم است که در خیابان فجر قرار دارد. علت نام گذاری برخی از افراد به بیمارستان فجر به خاطر این است که بیمارستان جم در خیابانی به نام فجر قرار گرفته است. البته این نام بیشتر برای افراد قدیمی تهران مطرح است. بیمارستان جم دارای 120 تختخواب است. این بیمارستان در سال 1347 شمسی تاسیس شده است و از ان زمان تاکنون بیماران زیادی در بخش های مختلف ان بهبود یافته اند. از نظر سابقه می توان گفت بیمارستان فوق تخصصی جم یکی از بهترین و قدیمی ترین بیمارستان های موجود در تهران است. داشتن بیش از نیم قرن سابقه درخشان دست اورد بسیار مهمی است که این بیمارستان توانسته ان را کسب کند.


اگر بخواهیم امار تقریبی از بهبودیافتگان بیمارستان جم به شما ارائه کنیم، باید بگوییم بیشتر از 1 میلیون نفر تا به حال با سلامت کامل و پس از بهبودی کامل از این بیمارستان خارج شده اند. این امار در نوع خود برای یک بیمارستان عملکرد بسیار فوق العاده ای به حساب خواهد امد. بیمارستان فوق تخصصی جم مانند سایر بیمارستان های مجهز تهران دارای بخش های مختلفی است. بخش های جراحی، داخلی، کلینیک های تخصصی و پاراکلینیک های این بیمارستان بسیار مجهز هستند. برای رسیدن به بیمارستان جم باید به طرف خیابان شهید مطهری و خیابان فجر بروید با این اوصاف اگر قصد مراجعه به بیمارستان فوق تخصصی جم را دارید بهتر است قبل از سفر به تهران فکری برای اجاره سوئیت در تهران  کنید. توصیه می کنیم تا حد امکان سوئیتی که برای اقامت خود انتخاب می کنید در نزدیکی خیابان فجر قرار داشته باشد تا دسترسی از بیمارستان به اقامتگاه برایتان راحت باشد.

منبع خبر :